Wszystko w naszych rękach

Opis projektu

Dzięki platformie zaangażowaliśmy konsumentów we wspólne promowanie odpowiedzialnych postaw i podnieśliśmy ich na duchu w tym trudnym, pandemicznym czasie. Byliśmy pierwszą marką w kategorii, którą podjęła temat wspólnego bezpieczeństwa, co zaowocowało nie tylko przekraczającym oczekiwania odzewem ze strony konsumentów, ale też wzrostem zaufania do marki i postrzegania McDonald’s jako etycznej i odpowiedzialnej firmy.

Szczegóły
Kategoria:
Positive Influence
Nagroda:
Brąz
Produkt:
McDonald’s Polska
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Współzgłaszający:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.