#ZakładamyMaski

Opis projektu

McDonald’s nieustannie podnosi na duchu i daje feel-good przeżycia. W czasie pandemii głód optymizmu był jeszcze większy, jednak z powodu zamkniętych restauracji dostarczenie konsumentom dobrych doświadczeń było sporym wyzwaniem. Pomimo tego, dzięki odpowiednim kanałom, tonalności i przekazowi udało nam się zaangażować ludzi w pozytywne doświadczenie z marką, a przy tym pokazać, że McDonald’s troszczy się o nasze wspólne bezpieczeństwo.

Szczegóły
Kategoria:
Brand Experience
Nagroda:
Srebro
Produkt:
McDonald's
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Współzgłaszający:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.