#ZakładamyMaski

Opis projektu

Jak zachęcić zmęczonych pandemią konsumentów do przestrzegania zasad i noszenia masek? Robiąc fun z nudnego obowiązku! McDonald's postanowił podjąć temat wspólnego bezpieczeństwa i udowodnić, że dba o dobro swoich gości i pracowników, tworząc kampanię #ZakładamyMaski. Cała komunikacja powstała we współpracy ze znanym raperem Holakiem, z którym stworzyliśmy specjalną piosenkę, teledysk, challenge na TikToku z filtrem AR i spot TV – wszystko utrzymane w optymistycznym i pozytywnym stylu. Akcja podbiła TikTok tworząc niewiarygodny buzz i zaangażowanie, dostarczając konsumentom "feel-good" doświadczenie.

Szczegóły
Kategoria:
Brand Experience
Nagroda:
Srebro
Produkt:
McDonald's
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Współzgłaszający:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.