Maestro-wszystko czego chcesz od burgera

Opis projektu

Nowa komunikacja stawiająca na rozrywkę i prezentująca Maestro jako trigger zabawnych historii poruszyła emocje osób dotychczas do niego nieprzekonanych. Kampania skutecznie zwiększyła penetrację Maestro, co widać m.in. we wzroście dziennej liczby sprzedanych Maestro na tysiąc transakcji aż o 64,5%! Udało się to osiągnąć dla najdroższego burgera w stałym menu w czasie pandemii, gdy 61% Polaków deklarowało ograniczenie wydatków.

Szczegóły
Kategoria:
Usługi
Nagroda:
Złoto
Produkt:
McDonald's
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Współzgłaszający:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.