LAB – Digital Shelf Management platform

Opis projektu

Stworzyliśmy od zera LAB: unikatowe rozwiązanie do zarządzania półką e-commerce (Digital Shelf Management). Inwestycja zwróciła się z nawiązką i pozwoliła Molecular na całkowitą zmianę modelu biznesowego oraz wejście na rynek MarTech. Klientom Molecular LAB umożliwił znaczną redukcję "time-to-market" w e-commerce i pozwolił na skuteczne wejście z produktami do ponad 150 sklepów on-line na świecie. Osiągnęliśmy to dzięki specjalnym funkcjom do zarządzania projektami e-commerce, redukcji błędów dzięki automatyzacji i wzrostowi konwersji poprzez pętlę udoskonalania, monitoringu i zarządzania półką. LAB został uznany za jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań w holdingu Omnicom.

Szczegóły
Kategoria:
Marketing and Business solutions
Nagroda:
Srebro
Produkt:
MOLECULAR BBDO
Zgłaszający
Lider 1:
Molecular BBDO
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.