Rozwój aplikacji InPost Mobile

Opis projektu

Fakt - konsumenci przechodzą do kanałów mobile. Wiedzieliśmy, że aby dostarczać najlepszy customer experience w kategorii usług logistycznych, musimy stworzyć innowacyjne rozwiązanie, które w przyszłości stanie się osią wszystkich usług i komunikacji z klientami InPost w kanale mobile. Tak powstała idea aplikacji InPost Mobile. Ale jak przekonać Polaków do kolejnej apki w telefonie? Postawiliśmy na funkcjonalności i promocję aplikacji przez ich pryzmat. W ciągu 15 miesięcy wdrożyliśmy 8 funkcji i usług, w tym zdalne otwarcie skrytki i nadania bez etykiety. Obecnie z naszych usług mobilnych korzysta już 7 mln użytkowników.

Szczegóły
Kategoria:
Marketing and Business solutions
Nagroda:
Złoto
Produkt:
InPost
Zgłaszający
Lider 1:
InPost
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.