W swoim tempie. Łomża

Opis projektu

2021: Spadek całej kategorii piwa (wartościowy i wolumenowy), gorsza pogoda, COVID, podatek cukrowy, mniejszy gracz i mniejszy budżet od konkurentów... A jednak, pomimo wszystkich przeciwności Łomżunia nie tylko poprawiła wyniki z poprzedniego sezonu, ale jako jedyna zdecydowanie urosła o niemal 30%, kosztem najbliższych konkurentów i wielkich graczy. A nowa, wywracająca piwne myślenie o szalonych potrzebach konsumentów platforma, przebojem wkracza na salony.

Szczegóły
Kategoria:
Beverages – Alcohol
Nagroda:
Srebro
Produkt:
ŁOMŻA
Zgłaszający
Lider 1:
Brasil
Współzgłaszający:
MediaCom Warszawa
Klient:
VAN PUR
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.