Chce się Ż na lekko. Żywiec Jasne Lekkie

Opis projektu

Kampania Żywiec Jasne Lekkie - „Chce się Ż na lekko” spowodowała, że Żywiec znowu stał się cool dla młodych. Wprowadził ożywienie do spadkowej i postrzeganej jako nudziarska i „z wąsem” kategorii lagerów. Udało mu się pozyskać krytycznych i niezbyt lojalnych, nieustannie randkujących z markami konsumentów z pokolenia Y i Z, zabezpieczając sobie tym dalsze wzrosty. I podczas, gdy w 2021 cała kategoria, w tym główny konkurent spadała, Żywiec obronił swoje udziały i pierwszy raz pokonał konkurenta pod względem poziomu penetracji, zostając równocześnie okrzykniętym innowacją roku.

Szczegóły
Kategoria:
Beverages – Alcohol
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Żywiec Jasne Lekkie
Zgłaszający
Lider 1:
Agencja 2012
Lider 2:
Feeders Agency
Współzgłaszający:
Starcom, LIVE, Global Shopper Marketing
Klient:
Grupa Żywiec
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.