Analityka a wzrost przychodu z ogłoszeń. Otodom

Opis projektu

Dzięki ekonometrii odkryliśmy kluczową, biznesową obserwację, która doprowadziła do zmiany głównego KPI kampanii. Z kolei narzędzia z zakresu analityki mediowej (model atrybucji, test inkrementalności i scoring) pomogły skutecznie wprowadzić tę zmianę w życie i przemodelować całą kampanię pod nowy KPI. Odważna decyzja zaprocentowała - zanotowaliśmy wzrost przychodu z kampanii digitalowych o 78% przy wzroście ROI o 116%.

Szczegóły
Kategoria:
Commerce
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Otodom
Zgłaszający
Lider 1:
SalesTube
Współzgłaszający:
Leo Burnett
Klient:
Grupa OLX
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.