Dorośliście? Dorośliśmy!

Opis projektu

ING chce wzmocnić swoją pozycję wizerunkową i stać się graczem TOP2 wśród nastolatków i ich rodziców, komunikując się w zgodzie z brand equity marki. Startuje jednak z pozycji banku, który nie jest postrzegany jako bank dla nastolatków. Dodatkowo konkuruje z dwoma silnymi graczami na rynku kont dla nastolatków: mBankiem oraz PKO BP. Ideę kampanii ING oparł na napięciach wynikających z usamodzielniania się nastolatków. Strategia komunikacji miała dowartościować obie strony - nastolatków i rodziców, i zachęcić je do działania. Dzięki zastosowanym narzędziom i komunikacji, ING uzyskał spektakularne wyniki wizerunkowe i sprzedażowe.

Szczegóły
Kategoria:
Finance
Nagroda:
Złoto
Produkt:
ING Bank Śląski
Zgłaszający
Lider 1:
Brain
Współzgłaszający:
Mediahub, GONG, MOSQI.TO
Klient:
ING Bank Śląski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.