Mata przejmuje Maka. McDonald's

Opis projektu

McDonald’s wpisał się w moment kulturowy, tworząc w 100% wiarygodną i autentyczną komunikację, która nie tyle zapożyczyła ze świata młodych, co stała się jego integralną częścią. Kampania wywołała bezprecedensowy buzz i międzypokoleniową dyskusję pomiędzy generacją Zetek i ich rodziców. Umocniliśmy pozycję McDonald’s w popkulturze, a w efekcie podnieśliśmy sprzedaż i ruch w aplikacji, przewyższając wszystkie zakładane cele.

Szczegóły
Kategoria:
Service
Nagroda:
Złoto
Produkt:
McDonald's
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Współzgłaszający:
24/7Communication
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.