Mata przejmuje Maka. McDonald’s

Opis projektu

Aby umocnić emocjonalną więź z młodymi ludźmi, wykorzystaliśmy moment kulturowy i nawiązaliśmy współpracę z artystą numer 1 i głosem pokolenia, aby na jego przykładzie pokazać, ze nie ma rzeczy niemożliwych - nawet tak niemożliwych jak zostanie CEO Maka. “Mata przejął Maka” i stworzył swój własny zestaw dostępny w aplikacji i poprowadził całą kampanię po swojemu - od telewizji, poprzez digital i materiały POP, kończąc na evencie w warszawskim Maku. Dzięki projektowi zwiększyliśmy sprzedaż i ruch w aplikacji, przekraczając wszystkie zakładane cele oraz stworzyliśmy jedno z najgłośniejszych wydarzeń roku.

Szczegóły
Kategoria:
Young Audience
Nagroda:
Srebro
Produkt:
McDonald’s
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Współzgłaszający:
24/7Communication
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.