Mata przejmuje Maka.

Opis projektu

Aby dostarczyć młodym unikalne doświadczenie, wykorzystaliśmy moment kulturowy i nawiązaliśmy współpracę z artystą numer 1 i głosem pokolenia, aby na jego przykładzie pokazać, że nie ma rzeczy niemożliwych - nawet tak niemożliwych jak zostanie CEO Maka. “Mata przejął Maka” i stworzył swój własny zestaw dostępny w aplikacji i poprowadził kampanię po swojemu, m.in. projektując limitowany merch dostępny w konkursie w aplikacji czy pojawiając się na evencie w warszawskiej restauracji. Dzięki projektowi zwiększyliśmy sprzedaż i ruch w aplikacji, przekraczając wszystkie zakładane cele oraz stworzyliśmy jedno z najgłośniejszych wydarzeń roku.

Szczegóły
Kategoria:
Brand Experience
Nagroda:
Brąz
Produkt:
McDonald’s Polska
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Współzgłaszający:
24/7Communication
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.