U Was nie ma, że się nie da

Opis projektu

ING ma silną pozycję wśród startujących biznesów. Ale teraz chce zdecydowanie wesprzeć też biznesy już działające. To one staną przed największymi wyzwaniami w najbliższych latach. ING wykonał radykalny krok - wprowadził nowy format komunikacji i jako pierwszy bank zdecydował się wesprzeć odbudowywanie przedsiębiorczości, mimo, że wciąż trwał lockdown. Dzięki odpowiednim narzędziom i doceniającej komunikacji „Przedsiębiorcy, u Was nie ma że się nie da. Dzięki, że robicie swoje” przekonał do siebie działające biznesy, nie tylko osiągnął cele sprzedażowe ale pierwszy raz w historii zajął TOP1 w rozważaniu banku do obsługi firmy.

Szczegóły
Kategoria:
Business to Business
Nagroda:
Brąz
Produkt:
ING Bank Śląski
Zgłaszający
Lider 1:
Brain
Współzgłaszający:
Mediahub, GONG
Klient:
ING Bank Śląski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.