U Was nie ma, że się nie da

Opis projektu

ING odważył się i zrobił radykalną zmianę w strategii komunikacji. Wprowadził nowy format komunikacji i jako pierwszy bank zdecydował się wesprzeć odbudowywanie przedsiębiorczości, mimo że wciąż trwał lockdown. Wiedział, że dla firm każdy dzień jest ważny. Firmy dostrzegły ten ruch marki i w efekcie, po tej kampanii, nie tylko jest najlepszym bankiem dla startujących firm, ale został liderem wizerunkowym, który wspiera rozwój firm.

Szczegóły
Kategoria:
Business to Business
Nagroda:
Brąz
Produkt:
ING Bank Śląski
Zgłaszający
Lider 1:
Brain
Współzgłaszający:
Mediahub, GONG
Klient:
ING Bank Śląski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.