Blokuj zły cholesterol. Optima Cardio

Opis projektu

W wyniku agresywnej polityki cenowej głównego konkurenta straciliśmy pozycję lidera w kategorii. Wiedzieliśmy, że na wojnie cenowej na dłuższą metę stracą wszyscy, dlatego zdecydowaliśmy się na obronę wartości marki. Postawiliśmy na edukację konsumentów i zdecydowaliśmy się opowiedzieć o margarynie językiem medycznym wykorzystując naukowe demo w którym objaśniliśmy działanie steroli roślinnych. Dzięki kampanii udało się nam odwrócić spadkowy trend w sprzedaży i udziałach rynkowych oraz podnieść wiarygodność marki Optima Cardio.

Szczegóły
Kategoria:
Food
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Optima Cardio
Zgłaszający
Lider 1:
Think ECO
Lider 2:
Starcom
Klient:
Bunge
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.