#NIECZEKAM107LAT - Ofeminin

Opis projektu

To co kluczowe w projekcie to nowy model PURPOSE AND PROFIT – akcja pokazała, że można łączyć cele społeczne i cele biznesowe. Wywołaliśmy dyskusję o ważnym problemie społecznym, ale także dyskusję o marce . Dzięki zaangażowaniu celebrytów zyskaliśmy rozgłos, organizacje pozarządowe zbudowały wiarygodność akcji . Ale dodatkowo zyskaliśmy buzz dla marki i zainteresowanie partnerów biznesowych którzy zwiększyli liczbę briefów.

Szczegóły
Kategoria:
Equality
Nagroda:
Brąz
Produkt:
OFEMININ
Zgłaszający
Lider 1:
Ringier Axel Springer Polska
Lider 2:
Must Be Loud
Współzgłaszający:
2 KOMA 7, Starcom
Klient:
Ringier Axel Springer Polska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.