Zapach prania na świeżym powietrzu. Lenor

Opis projektu

Kampania przyczyniła się do wzrostu sprzedaży marki Lenor oraz wzrostu wartości całej kategorii płynów do płukania. Tkaniny suszone w zamkniętych pomieszczeniach mogą wydzielać zapach stęchlizny, a idealne suszenie prania to suszenie na świeżym powietrzu. W Polsce nie zawsze jest to możliwe, gdyż wielu Polaków mieszka w małych mieszkaniach bez dostępu do balkonu czy ogródka. Rozwiązaniem jest nowa formuła marki Lenor, której dotyczyła lokalnie opracowana kampania w humorystyczny sposób przedstawiająca mieszkańców miasta szukających sposobu na wysuszenie prania na świeżym powietrzu i dowodząca, że Lenor Fresh Air Effect może sprostać temu wyzwaniu.

Szczegóły
Kategoria:
Consumer Goods
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Lenor
Zgłaszający
Lider 1:
MediaCom Warszawa
Lider 2:
Feeders Agency
Współzgłaszający:
GroupM
Klient:
Procter & Gamble
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.