Pierwsza karta z ekotworzywa

Opis projektu

Bankowość to kategoria nasycona, marki oferują podobne benefity. Trudno rosnąć organicznie, szczególnie będąc na 10 pozycji z niską świadomością. Banki coraz częściej podejmują tematy CSR. Credit Agricole skupia się (edukując) na temacie ograniczania jednorazowego plastiku w środowisku. Wizerunek banku podejmującego ekologicznie tematy to jedno a korzystanie z jego usług to drugie. Nie zawsze idzie to w parze. Nam to się udało: dzięki innowacji: pierwszej w PL karcie debetowej z eko-tworzywa i synergicznej kampanii (media, działania CSR) udało się zrealizować cel biznesowy i jednocześnie zbudować wizerunek banku odpowiedzialnego społecznie.

Szczegóły
Kategoria:
Finance
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Credit Agricole
Zgłaszający
Lider 1:
JUST
Lider 2:
Zenith
Klient:
Credit Agricole
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.