Fanatyk: Historia Prawdziwa. OLX

Opis projektu

OLX, aby do wynajmowania przekonać nieprzekonanych i pokazać, że nawet najbardziej zatwardziałe uparciuchy potrafią zmienić w tej kwestii zdanie, sięgnął po niemal archetyp uparciucha – postać Andrzeja Gałeckiego z legendarnej internetowej pasty „Mój stary jest fanatykiem wędkarstwa”. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Kampania wpłynęła na znaczące wzrosty wskaźników biznesowych: wzrost ruchu w kategorii Wypożyczalnia o 140%, a liczby odpowiedzi na ogłoszenia o 109% względem analogicznego okresu przed kampanią. Kampania stała się też hitem internetu: obejrzana została łącznie przez ponad 12 400 000 minut, generując 14 500 pozytywnych komentarzy.

Szczegóły
Kategoria:
Branded Content
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
OLX
Zgłaszający
Lider 1:
23HEROES
Klient:
Grupa OLX
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.