Sielskie wytchnienie w mieście. Przysnacki

Opis projektu

Marka Przysnacki nie mogła się rozwijać. Na przeszkodzie stał jej inspirowany folkiem charakter. Minęła moda na etno i konsumenci postrzegali inspirowaną ludową estetyką markę jako przaśną i nieaspiracyjną. By rosnąć, Przysnacki musiały się zmienić: porzucić wiejską zagrodę i odnaleźć swoje miejsce w mieście. Idea, która leżała u podwalin relaunchu: Sielskie wytchnienie w mieście doprowadziła do zmiany identyfikacji, komunikacji i opakowań marki oraz dała marce Przysnacki impuls do wzrostu. Marka po raz pierwszy została liderem rynku, a jej wzrost odpowiadał za ponad trzy czwarte wzrostu całej kategorii.

Szczegóły
Kategoria:
Launch/ Relaunch
Nagroda:
Brąz
Produkt:
PRZYSNACKI
Zgłaszający
Lider 1:
HiBrands
Lider 2:
PZL
Współzgłaszający:
GoldenSubmarine, Zenith
Klient:
Intersnack Poland
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.