Sielskie wytchnienie w mieście. Przysnacki

Opis projektu

W 2021 marka Przysnacki zmieniła się radykalnie. Porzuciła przaśną folkową estetykę i wiejski charakter obciążające jej wizerunek i ograniczające możliwości rozwoju. Przysnacki zmieniły główną ideę, identyfikację, komunikację i opakowania. Dzięki temu zyskały uwagę i uznanie konsumentów, co przełożyło się na wyniki sprzedażowe. Dzięki zmianie, marka została liderem rynku oraz głównym motorem wzrostu dla całej kategorii chrupek i prażynek.

Szczegóły
Kategoria:
Launch/ Relaunch
Nagroda:
Brąz
Produkt:
PRZYSNACKI
Zgłaszający
Lider 1:
HiBrands
Lider 2:
PZL
Współzgłaszający:
GoldenSubmarine, Zenith
Klient:
Intersnack Poland
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.