Strefa Stranger Things na Orange Warsaw Festival 2022

Opis projektu

Projekt był częścią kampanii promującej 4 sezon „Stranger Things”. Chcieliśmy, aby uczestnicy poprzez wspólną zabawę mogli wejść w świat serialowej Drugiej Strony. Naszą grupą docelową byli młodzi ludzie (średnia wieku 22 lata) obecni na tegorocznym Orange Warsaw Festival. Strefę w ciągu dwóch dni festiwalu odwiedziło blisko 7000 festiwalowiczów.

Credits
Zgłaszający:
Plej
Klient:
Netflix
Kategoria:
Innowacje w komunikacji
Podkategoria:
Content & Entertainment
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Stranger Things 4
Data publikacji:
3.06.2022
Autorzy
Marketing Partnerships:
Stefan Nabiałczyk / Netflix
Marketing Partnerships Creative:
Gosia Nierodzinska/ Netflix
PR:
Anna Kot/ Netflix
CSR & Sponsorship Director:
Anna Kowalik - Mizgalska/ Orange
Communication & CSR expert:
Karolina Zaleska/ Orange
:
Szymon P. Pepliński/ No Loop
:
Wiesław Bartkowski/ No Loop
Senior Event Manager:
Magda Andrzejewska/ Plej
Event Manager:
Anna Siek/ Plej
Head of Technical Productions:
Krzysztof Markowski/ Plej
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.