"Zawód? Po 50-tce to już tylko uczucie"

Opis projektu

Jeżeli rynek pracy nie zainteresuje się osobami 50+, gospodarkę czeka demograficzna katastrofa. Jako PIERWSZA MARKA W KATEGORII poruszyliśmy ten problem i stworzyliśmy kampanię o Silversach skierowaną do NAS WSZYSTKICH. Przełamaliśmy stereotypy, wywołaliśmy emocje i pozytywnie zmieniliśmy opinie pracodawców nt. potrzeby zatrudnienia Silversów.

Credits
Zgłaszający:
Przestrzeń
Klient:
OLX
Kategoria:
Innowacje w komunikacji
Podkategoria:
G. Challenging Limits
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
OLX Praca
Data publikacji:
22/01/2024
Autorzy
creative:
Piotr Żarczyński
creative:
Tomasz Wiśniewski
chief operating officer:
Mateusz Ciećwierski
creative Director:
Karolina Kałużna
creative Director:
Tomasz Misiukiewicz
strategy director:
Mateusz Cukierski
group client lider:
Marta Halicka
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.