Efektywne wykorzystanie zappingu w ekosystemie linearnej TV

Opis projektu

Zapping, jako nowy placement reklam wideo. Grupą docelową są widzowie lineranej TV w trakcie przełączania kanałów TV. Efekt to wdrożona i komercyjnie oferowana usługa prowadzenia kampanii w ekosystemie linearnej TV w oparciu o 6 sekundowe spoty. Emisje są w odstępach co 30 minut i tylko w trakcie przełączania, z reguły co trzecie przełączenie.

Credits
Zgłaszający:
Mea Salus
Klient:
Group One Media / Mediaplus Warsaw / Value Media
Kategoria:
Innowacje w biznesie
Podkategoria:
G. Wczesna faza / Prototyp
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Platforma wideo: Reach the Audience
Data publikacji:
22/01/2024
Autorzy
Prokurent Mea Salus Sp. z o.o. / Head of RtA Project:
Marcin Grabowski
Prezes Zarządu Mea Salus Sp. z o.o. :
Marta Grabowska
Head of Data Scientists :
Robert Piętka
Dyrektor Badań i Rozwoju / Korbank - Avios:
Łukasz Tkacz
Prezes Zarządu / Korbank - Avios:
Tymoteusz Biłyk
Deputy TV Buying Director / Group One Media:
Małgorzata Koszewska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.