Cheetos Chepard Game

Opis projektu

Nic nie irytuje bardziej niż reklamy przerywające ważne momenty online. Aby tego uniknąć Cheetos stworzył innowacyjną gre "Chepard" łączącą ducha marki z oczekiwaniami streamerów. Poprzez opiekę nad wirtualnym gepardem zbudowaliśmy nowy poziom interakcji z konsumentami i zintegrowaliśmy treści streamingowe z reklamowymi.

Credits
Zgłaszający:
Zenith
Klient:
PepsiCo
Kategoria:
Innowacje w mediach
Podkategoria:
A. Nowe media + formaty mediowe / wydawnicze
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Cheetos
Data publikacji:
25/04/2024
Autorzy
Senior TCP & Media Manager:
Ewa Doligalska
Brand Manager:
Natalia Ropiak
TCP & Media Manager:
Aneta Pańkowska
Communications & Business Director:
Agata Szustak
Communications Manager:
Karolina Głogowska
Senior Communications Planner:
Jakub Potapiuk
Content Strategy Expert :
Jakub Skłodowski
Head Creative, Game Designer:
Jakub Chilimończyk
Creative, Game Designer:
Maciej Bielas
Motion Designer:
Szymon Kiełabasa
Senior Business Development Manager:
Bartlomiej Matuszowicz
Head of Sales & Account Management:
Jan Czerniecki
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.