EMOTIONAL INDEX - nowy wskaźnik optymalizacji mediów.

Opis projektu

Jako pierwsi w Polsce: 1. Stworzyliśmy narzędzie do analizy artykułów pod kątem rodzaju oraz siły wywoływanych emocji; 2. Zweryfikowaliśmy wpływ tych emocji na wskaźniki biznesowe, brandowe i mediowe; 3. Przeprowadziliśmy kampanię klienta ( "T-mobile na kartę") w oparciu o nowy wskaźnik Emotional Index.

Credits
Zgłaszający:
Mindshare
Klient:
T-Mobile
Kategoria:
Innowacje w mediach
Podkategoria:
C. Data Driven Insight
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
T-mobile na kartę
Data publikacji:
15/05/2024
Autorzy
Strategy Director:
Żaneta Szysz
Strategy Manager:
Dorian Szymański
Client Director:
Marcin Śmiechowicz
Senior Specialist:
Oskar Murawski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.