Pierwsza Empatyczna Sztuczna Inteligencja

Opis projektu

Wykorzystaliśmy prace małych pacjentów z CZD, aby „nakarmić” nimi pierwszą Empatyczną Sztuczną Inteligencję – eAI, która generowała pełne emocji świąteczne kartki i zbierała fundusze dla Fundacji K.I.D.S. Projekt podważył postrzeganie AI jako bezdusznej i plagiatorskiej. Pokazał, że może ona być źródłem emocji i empatii.

Credits
Zgłaszający:
K.I.D.S.
Klient:
Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali
Kategoria:
Innowacje w komunikacji
Podkategoria:
D. Digital & Interactive
Kampania/ działanie społeczne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Kartka Świąteczna - strona internetowa zbierająca fundusze dla Fundacji
Data publikacji:
12/12/2023
Autorzy
Chief Creative Officer, Publicis Worldwide Poland:
Dagmara Witek-Kuśmider
Head of Design, Publicis Worldwide Poland:
Sławek Figura
Vice- Prezes Do Spraw Operacyjnych, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali:
Aleksandra Wysocka
Creative Coordinator, Publicis Worldwide Poland:
Joanna Bednarkiewicz
Senior Art Director/ AI Specialist, Publicis Worldwide Poland:
Alex Boucher
Senior Copywriter, Publicis Worldwide Poland:
Renata Bujanowska
Senior Art Director, Publicis Worldwide Poland:
Daniela Studzińska
UX/UI Designer / Art Director, Publicis Worldwide Poland:
Viktoriya Moroz
Project Manager, Publicis Worldwide Poland:
Aleksandra Kobus
Front-End Web Develop, Publicis Worldwide Poland:
Marcin Błażejewski
General Manager, Publicis Worldwide Poland:
Dagmara Gadomska
Chief Communication Officer, Publicis Groupe:
Piotr Ruszak
Kamila Grzegorzewicz, Członkini Zarządu do Spraw Komunikacji, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali:
Kamila Grzegorzewicz
Account Manager, MSL:
Agnieszka Kowalska
Junior Account Executive, MSL:
Aleksandra Dąbrowska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.