Bambi robi z makiem co chce
Opis projektu
                                            Zamiast kupować nośniki, zamieniliśmy każdy z 580 McDonald’s w Polsce w wirtualny ekran. Po zeskanowaniu złotych łuków aplikacja nakładała transmisję live z koncertu Bambi na dach lokalnej restauracji. Sieć lokali stała się rozproszonym DOOH-em, którego nikt nie mógł pominąć, a Zestaw Bambi wyprzedano w 6 dni.
Credits
                                                        Lider 1:
                                                            DDB Warszawa
                                                        Współzgłaszający:
                                                    Panowie Programiści, OMD Group
                                                Klient:
                                                McDonald's Polska
                                            Kategoria:
                                            Innowacje w komunikacji
                                        Podkategoria:
                                                C. Event & Instalacja
Kampania/ działanie komercyjne
                                            Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
                                            Nominacja
                                        Produkt:
                                            Zestaw Bambi
                                        Autorzy
                                                Marketing Director:
                                                    Michał Arament
                                                Field Marketing Manager:
                                                    Jakub Strutyński
                                                Brand Manager:
                                                    Magdalena Wasilewska
                                                Chief Creative Officer:
                                                    Zuzanna Duchniewska – Sobczak
                                                Deputy Creative Director:
                                                    MICHAŁ DESOWSKI
                                                Deputy Creative Director:
                                                    KUBA PRZESZŁOWSKI
                                                Team kreatywny:
                                                    TOMASZ SZKIELA
                                                Team kreatywny:
                                                    ADAM CZARTORYSKI
                                                Design:
                                                    MIKOŁAJ HAŁABUDA
                                                Head of Innovation:
                                                    MICHAŁ GŁOWALA
                                                Chief Strategy & Innovation Officer:
                                                    Małgorzata Majcher
                                                Strategia:
                                                    KLEMENTYNA JARMUSZ
                                                Client Service:
                                                    DOMINIKA ŁAGANOWSKA
                                                Business Director:
                                                    MAGDALENA OLSZEWSKA
                                                CPM:
                                                    MARIA CIĘCIWA
                                                Produkcja DDB:
                                                    AGNIESZKA KOŚMICKA
                                                Korekta:
                                                    IWONA SOBCZAK
                                                PR:
                                                    24/7 Communication
                                                MEDIA:
                                                    OMD
                                                DIGITAL:
                                                    ISOBAR POLSKA
                                                DOM PRODUKCYJNY:
                                                    DOBRO FILMS
                                                DŹWIĘK:
                                                    Juice Sound
                                                POSTPRODUKCJA:
                                                    RIODEPOST
                                                DOP:
                                                    Kajetan Plis
                                                KOLOR:
                                                    PIOTR SASIM
                                                MUZYKA:
                                                    „Madonna” aut/wyk: Bambi, Francis (Szymon Frąckowiak )
                                                KOSTIUMY:
                                                    Sisi Clay (Bambi), Maria Górska (pozostali)
                                                REŻ:
                                                    Tom Brown
                                                CASTING:
                                                    Magdalena Daniel
                                                Produkcja merchu:
                                                    Clematis
                                                Produkcja merchu:
                                                    TMS
                                                Partner technologiczny:
                                                    Panowie Programiści
                                                Partner muzyczny:
                                                    Massive Music