Czy to normalne?

Opis projektu

W kampanii 1,5% Instytut Dobrej Śmierci przekroczył dwa ograniczenia: temat żałoby, który rzadko pojawia się w komunikacji, i bardzo niski budżet. Zamiast klasycznego apelu – szczera rozmowa o stracie. Kampania zbudowała emocjonalne zaufanie, oddolne zaangażowanie i skutecznie wsparła cel zbiórkowy.

Credits
Lider 1:
Twin .collective
Klient:
Instytut Dobrej Śmierci
Kategoria:
Innowacje w komunikacji
Podkategoria:
G. Challenging Limits
Kampania/ działanie społeczne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
kampania społeczna
Autorzy
Creative Team:
Martyna Garbacz
Creative Team:
Karol Tymiński
Creative Supervisor:
Mateusz Felsmann
Client Service:
Zosia Rogowska
Client Service:
Monika Domagała-Szmidt
Fotograf:
Mateusz Kawęczyński
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.