Czy to normalne?

Opis projektu

Zamiast klasycznego apelu o 1,5%, kampania Instytutu Dobrej Śmierci przełamała kulturowe tabu i stworzyła przestrzeń wsparcia. Dając głos osobom w żałobie, nie tylko mówiła o stracie, ale realnie pomagała ją przeżyć – budując wspólnotę, zaufanie i trwałą zmianę społeczną.

Credits
Lider 1:
Twin. collective
Klient:
Instytut Dobrej Śmierci
Kategoria:
Innowacje w komunikacji
Podkategoria:
H. ESG w komunikacji
Kampania/ działanie społeczne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
kampania społeczna
Autorzy
Creative Team:
Martyna Garbacz
Creative Team:
Karol Tymiński
Creative Supervisor:
Mateusz Felsmann
Client Service:
Zosia Rogowska
Client Service:
Monika Domagała-Szmidt
Fotograf:
Mateusz Kawęczyński
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.