AXIS: Nowa Era Planowania

Opis projektu

Przełamaliśmy barierę skali, automatyzując planowanie 525 kampanii rocznie, udowadniając, że dane mogą być katalizatorem fundamentalnej transformacji biznesowej. Przekuliśmy skomplikowane wytyczne z badań w proste, w pełni zautomatyzowane narzędzie, które podniosło ROI i uwolniło ludzki potencjał, stając się nowym standardem pracy.

Credits
Lider 1:
Wavemaker
Współzgłaszający:
Modvise
Klient:
L'Oreal
Kategoria:
Innowacje w biznesie
Podkategoria:
I. Data Analytics: analiza i wykorzystanie danych
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
AXIS
Autorzy
SEARCH LEAD/L'OREAL:
Daniel Ładno
DIGITAL DIRECTOR/L'OREAL:
Adam Mendala
CDO CPD/L'OREAL:
Jakub Ignaczak
DIGITAL & E-COMMERCE PERFORMANCE LEAD/L'OREAL:
Agata Jarmułowicz
DIGITAL CONTENT TRANSFORMATION LEAD/L'OREAL:
Kamil Rentflejsz
COMMUNICATION DEPUTY DIRECTOR/WAVEMAKER:
Adam Romanowicz
COMMUNICATION DEPUTY DIRECTOR/WAVEMAKER:
Katarzyna Kędzierska
PROGRAMMATIC SENIOR MANAGER/WAVEMAKER:
Krzysztof Szymańczak
PAID SOCIAL SENIOR EXPERT/WAVEMAKER:
Kamil Pasich
CO-FOUNDER/MODVISE:
Filip Georgiew
CO-FOUNDER/MODVISE:
Marek Kemnitz
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.