Frisco przechwytuje klientów tradycyjnych sklepów

Opis projektu

Celem projektu było przełamywanie percepcji wysokich cen w sklepie Frisco.pl i dotarcie z komunikatem do nowych, potencjalnych klientów, których upatrywaliśmy w klientach konkurencyjnych sklepów stacjonarnych. W efekcie wypracowaliśmy mechanizm monitoringu i emisji reklam dopasowanych do aktualnej oferty produktowej konkurencji.

Credits
Zgłaszający:
Publicis Media
Klient:
Frisco S.A.
Kategoria:
Innowacyjne Media
Podkategoria:
Smart use of data
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
E-grocery
Data publikacji:
Kwiecień 2019
Autorzy
Business Integration Manager :
Magdalena Brzezińska
Senior Planner:
Aleksandra Rafalska
Planner:
Kamil Groszek
Planner:
Taras Kravchuk
Junior Planner:
Magdalena Brejnak
Media Manager:
Aleksandra Miś
Junior Integrated Communication Specialist:
Jakub Zgutka
Business Director:
Maciej Krawczyk
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.