Allegro Gogglebox. Przed Telewizorem

Opis projektu

Wyzwaniem było dotarcie z naturalnym i angażującym komunikatem o aplikacji mobilnej Allegro do grupy dojrzałych konsumentów. Jako pierwsi i jedyni stworzyliśmy branded contentową incepcję czyli lokowanie produktu z serialu pokazaliśmy w lokowaniu w innym programie telewizyjnym, w innowacyjny sposób połączyliśmy treści reklamowe z treściami natywnym

Credits
Zgłaszający:
Publicis Media
Współzgłaszający:
Starcom
Klient:
Allegro
Kategoria:
Innowacyjne Doświadczenie
Podkategoria:
Content
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Aplikacja Allegro
Data publikacji:
24.12.2019
Autorzy
Senior Content Partnership Consultant:
Zuzanna Stefańska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.