Loteria Świąteczna Lotto - Smart Image

Opis projektu

Naszym celem było zbudowanie świadomości Loterii Świątecznej i zachęcenie ludzi do rejestrowania kuponów na stronie. Wszystko to w intensywnym reklamowo bożonarodzeniowym czasie. Wykorzystaliśmy machine learning do precyzyjnego targetowania i pojawiania się tylko na świątecznych zdjęciach zamieszczanych w materiałach redakcyjnych.

Credits
Zgłaszający:
Publicis Media
Klient:
Totalizator Sportowy
Kategoria:
Innowacyjne Media
Podkategoria:
Formaty mediowe / reklamowe
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Loteria Świąteczna
Data publikacji:
27.11.2019
Autorzy
Business & Communications Director:
Aleksandra Żurawska
Communications Manager:
Konrad Bedyński
Senior Communications Planner:
Michał Pierznik
Senior Communications Planner:
Anna Mizerska
Senior Product Manager:
Jakub Kozłowski
Junior Product Manager:
Kalina Tomczak
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.