Ograniczenie negatywnego wpływ botów na skuteczność kampanii reklamowych

Opis projektu

Usługa/technologia ABT SHIELD realizuje trzy główne cele: ograniczenie negatywnego wpływu botów generujących sztuczne kliki na skuteczność kampanii reklamowych (cel komercyjny), ograniczenie zagrożeń wynikających z negatywnego wpływu botów i trolli na doświadczenie czytelników (cel społeczny) oraz walkę z dezinformacją (cel poprawy bezpieczeństwa).

Credits
Zgłaszający:
EDGE NPD
Klient:
Agora S.A.
Kategoria:
Innowacyjny Biznes
Podkategoria:
Usługa
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
ABTSHIELD (Anti-Bot and Trolls Shield) - tarcza przeciw botom i trollom .
Data publikacji:
1 sierpnia 2019
Autorzy
Członek Zarządu EDGE NPD:
Dobromir Ciaś
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.