Prostomat - języka automatyzacja, taka sytuacja :)

Opis projektu

Jak upraszczać komunikację na jeszcze większą skalę? Dać swoim pracownikom odpowiednie narzędzie – a klienci dostaną proste doświadczenia z marką. Dlatego stworzyliśmy Prostomat – pierwszą taką aplikację, która tłumaczy z bankowego na ludzki.

Credits
Zgłaszający:
ING
Klient:
ING Bank Śląski
Kategoria:
Innowacyjne Doświadczenie
Podkategoria:
Consumer experience / user experience
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Złoto
Produkt:
aplikacja
Data publikacji:
9 maja 2019
Autorzy
:
Karolina Żurowska
:
Marcin Grocki
:
Paweł Szczepaniec
:
Logios sp. z o.o.
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.