Nowy format reklamowy - Display Chat Bot

Opis projektu

Połączenie reklamy display z funkcją czatu jako naturalnej drogi komunikacji oraz bota, jako technologii backendowej w nowym formacie reklamowym. Test możliwości oraz zaangażowania użytkowników przeprowadzony w grupie kobiet 25-50 lat, wykształcenie średnie plus. Ponad 500 tys. wyświetleń, 20 tys. kliknięć, CTR 4,02%, ponad 10 tys. interakcji.

Credits
Zgłaszający:
Open Mobi
Klient:
Atopik Polska
Kategoria:
Innowacyjne Media
Podkategoria:
Formaty mediowe / reklamowe
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Display Chat Bot
Data publikacji:
18.02.2020
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.