SKODA Sales Online

Opis projektu

Cały świat zakupów dostępny jest online ale… nie samochody. Wychodząc naprzeciw przyzwyczajeniom konsumentów w zgodzie z trendem digitalizacji handlu otworzyliśmy pierwszy motoryzacyjny sklep internetowy służący sprzedaży samochodów. Kampania przyniosła rezultaty znacznie przekraczające nasze oczekiwania. Koszt leada spadł o ponad 50%, zaś konwersy

Credits
Zgłaszający:
PHD Media Direction
Klient:
SKODA Polska
Kategoria:
Innowacyjny Biznes
Podkategoria:
Model Sprzedażowy
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
SKODA Sales Online
Data publikacji:
2.2019 - pierwsze działania PR zaczęły się 25.2 i były kontynuowane w marcu. Kampania właściwa zaczęła się w marcu.
Autorzy
Account Director:
Mikołaj Kosewski
Digital Manager:
Maciej Mszyca
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.