SKODA Wirtualny Salon i Sales Online
Opis projektu
Umożliwiliśmy naszym klientom przeniesienie całego doświadczenia z salonu samochodowego do digitalu. Otworzyliśmy pierwszy wirtualny salon samochodowy połączony ze sprzedażą online. Dzięki tym rozwiązaniom i skutecznej kampanii koszt leada spadł o ponad 50%, zaś konwersyjność wzrosła aż 10 krotnie!
Credits
Zgłaszający:
PHD Media Direction
Klient:
SKODA Polska
Kategoria:
Innowacyjne Media
Podkategoria:
Aplikacje i platformy
Kampania/ działanie komercyjne
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
SKODA Wirtualny Salon i Sales Online
Data publikacji:
2.2019 - pierwsze działania PR zaczęły się 25.2 i były kontynuowane w marcu. Kampania właściwa zaczęła się w marcu.
Autorzy
Account Director:
Mikołaj Kosewski
Digital Manager:
Maciej Mszyca