Kampania "Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci aby coś zmienić?

Opis projektu

ING jako pierwszy bank uniwersalny w Polsce wprowadził ekofinansowanie dla klientów indywidualnych i firm. W 2019 dołączyły kolejne banki. Dlatego w 2019 ING nie tylko przygotował kampanię promującą ekofianansowanie ale wsparł rosnący trend sharingu i elektromobilności jako sposobu na rozwiązanie problemu zakorkowanych i zanieczyszczonych miast.

Credits
Zgłaszający:
GONG
Współzgłaszający:
ING Bank Śląski,MullenLowe MediaHub,Brain
Klient:
ING Bank Śląski
Kategoria:
Innowacyjny Biznes
Podkategoria:
CSR
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Szeroka oferta ekofinansowania bez prowizji i 30 minut jazdy gratis
Data publikacji:
22.09.2019
Autorzy
Dyrektor Marketingu:
Barbara Pasterczyk
Principal Expert:
Beata Piątek
Product Owner:
Arkadiusz Pilarski
Marketing Expert:
Krzysztof Matlak
Senior Marketing Specialist:
Małgorzata Rilling
Dyrektor Kreatywny:
Michał Bucholc
Copywriter:
Adam Tokarski
Copywriter:
Grzegorz Luft
Copywriter:
Artur Karwala
Copywriter:
Katarzyna Mierzwa
Art Director:
Paulina Jaśkowska
Art Director:
Damian Oleśko
Social Media Director:
Edyta Maciejewska
Social Media Manager:
Agata Rabsztyn
Account Director:
Tomek Orłowski
Project Manager:
Olga Rutkowska
Digital and Programmatic:
Adrian Kornacki
Social Media Planner:
Milena Walczak-Kornacka
Media Assistant:
Aleksandra Gołębiewska
Account Director:
Anna Tyburcy
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.