Nowy CLA. Twoje zasady, Twoja gra.

Opis projektu

Emisją reklamy mobilnej sterowanej głosem, po raz pierwszy w PL, przenieśliśmy 1:1 doświadczenie sterowania kokpitem Mercedesa CLA do naturalnego środowiska naszych konsumentów „tu i teraz”. Wyniki mediowe i biznesowe potwierdzają, że nasz TG, mobile-native podążający za nowymi technologiami, w pełni zaangażował się w poznanie CLA z ekranu telefonu

Credits
Zgłaszający:
OMD
Klient:
Mercedes-Benz Polska
Kategoria:
Innowacyjne Doświadczenie
Podkategoria:
Consumer experience / user experience
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Mercedes CLA
Data publikacji:
01.06.2019
Autorzy
Digital Supervisor OMD:
Aleksandra Przybył
Account Manager OMD:
Agnieszka Petla
Group Director OMD:
Anna Gorczyca
Sales Manager YOC:
Sylwia Kaska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.