Netflix Nasza Planeta Nasza Odpowiedzialność

Opis projektu

Znalezienie innowacyjnego rozwiązania, które skutecznie wypromuje serial „Nasza Planeta”, stając się jednocześnie punktem wyjścia do szerszej dyskusji/refleksji nad tym, jak niszczycielski mamy wpływ (my sami) na Planetę. Akcja odbiła się szerokim echem w mediach, a serial stał się najpopularniejszą produkcją dokumentalną Netflixa w 2019 roku.

Credits
Zgłaszający:
Good Looking Studio
Klient:
Netflix
Kategoria:
Innowacyjne Doświadczenie
Podkategoria:
Touchpoint
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Serial przyrodniczy „Nasza Planeta”
Data publikacji:
03.04.2019
Autorzy
Marketing Director CEE:
Tomek Ebbig
Creative Producer:
Katarzyna Zagól- Sudomir
Creative and Art direction:
Piotr Ruszkowski
Graphic Design:
Marcin Gliwicki
Fotograf:
Michał Dziurkowski
Integrated Communication Manager:
Patrycja Gradkowska
Project manager:
Przemysław Otulak
Sales Director:
Karol Klepacki
Integrated Communication Senior Planner Buyer:
Kamil Chawajol
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.