NIE JEM

Opis projektu

Mocny insight i wyrazista idea kampanii zmieniają sposób mówienia o "produkcie" działań Fundacji, odwołując się wprost do wartości bliskich jej darczyńcom. Dzięki nowym kontekstom komunikacji, przy zerowym budżecie zyskaliśmy wsparcie szerokiej grupy influencerów oraz milionowe zasięgi w mediach, co przełożyło się na realną pomoc potrzebującym.

Credits
Zgłaszający:
LABCON
Klient:
Fundacja "Podzielmy się"
Kategoria:
Innowacyjny Biznes
Podkategoria:
Branding
Kampania/ działanie społeczne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Akcja Wielkanoc 2019
Data publikacji:
15.04.2019
Autorzy
Strategy Planner/Autor koncepcji:
Adam Kręgielewski
Strategy Planner/Autor koncepcji:
Mateusz Garbarczyk
Reżyser spotu:
Rafał Górski
Operator obrazu:
Paweł Kucharczyk
Producent:
Magdalena Chętnik
Producent:
Patrycja Kędziorek
Producent:
Anna Wolfowicz
PR:
Emilia Klepacka
Copywriter:
Sylwia Rząca
Art Director:
Aleksandra Krajewska
Influencer marketing Specialist:
Klaudia Jamróz
Influencer marketing Specialist:
Patrycja Bielańska
Media (TV):
Marcin Wiśniewski,
Media (Social Media):
Mateusz Żuchlewski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.