Żubr ratuje zgarożone gatunki

Opis projektu

Żubr – najpopularniejsze piwo w Polsce, przeprowadził akcję, której celem była ochrona zagrożonych gatunków. Aby uzmysłowić Polakom skalę zagrożenia, na 3 miesiące ikona marki - Żubr zniknął z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca wilkowi, rysiowi i sóweczce. W ramach akcji Żubr przeznaczył 1 000 000 złotych na rzecz ochrony tych 3 gatunków.

Credits
Zgłaszający:
BNA
Klient:
Kompania Piwowarska
Kategoria:
Innowacyjny Biznes
Podkategoria:
Branding
Kampania/ działanie społeczne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
piwo Żubr
Data publikacji:
sierpień 2019
Autorzy
Nadzór Strategiczny i Kreatywny:
Marcin Jurczak
Design:
Tatiana Roslyak
Design:
Jacek Stankiewicz
Design:
Robert Pawlicki
Project Manager:
Lucyna Zych
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.