Jalapeno Burger Challenge

Opis projektu

Jalapeno Burger Challenge to odpowiedź McDonald’s na głos swoich konsumentów i dowód na ich interaktywność w SM. To wyzwanie, które podjęło 250 tys. użytkowników, przywracając do stałej oferty ich uwielbianą kanapkę, dając wyraz innowacyjności marki w dialogu z fanami oraz będąc w przeciwieństwie do hermetycznej komunikacji całej kategorii QSR.

Credits
Zgłaszający:
Isobar Polska (dentsu)
Klient:
McDonald’s Polska
Kategoria:
Innowacyjny Biznes
Podkategoria:
Model Sprzedażowy
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Jalapeno Burger
Data publikacji:
20.03.2019
Autorzy
Senior Art Director:
Konrad Białek
Senior Art Director:
Katarzyna Smolińska
Senior Art Director:
Paulina Weisgerber
Senior Graphic Designer:
Izabela Kurkiewicz
Group Account Manager:
Jakub Leduchowski
Account Manager:
Ilya Makei
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.