2 for U - Fajnie się Składa

Opis projektu

Co wywoła emocje w młodych odbiorcach? Wiedzieliśmy że musi to nawiązywać do ważnych dla nich wartości. Jednocześnie chcieliśmy dać im coś, czego jeszcze nie było w digitalu. Jednak młodzież żyje z „telefonem przyklejonym do ręki”. Internet jest dla nich środowiskiem naturalnym. Czy coś jest jeszcze w stanie ich zaskoczyć? Podjęliśmy to wyzwanie.

Credits
Zgłaszający:
OMD
Współzgłaszający:
McDonald's,DDB Warszawa
Klient:
McDonald's
Kategoria:
Innowacyjne Doświadczenie
Podkategoria:
Touchpoint
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
2 for U
Data publikacji:
20.05.2019
Autorzy
Senior Marketing Supervisor:
Katarzyna Borowska
Account Executive:
Paweł Wójcicki
Creative Director:
Zuzanna Duchniewska
Acting Strategy&Business Director:
Małgorzata Majcher
Senior Project Manager:
Michał Beszczyński
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.