Dwie Arety

Opis projektu

Jak przekonać młodych do skorzystania z Cyber Ubezpieczenia w BNP Paribas? Sprawić, by ich ukochana eko-influencerka straciła twarz. Wykorzystując technologię Deep Fake shakowaliśmny insta stories Arety Szpury, która nagle zaczęła sławić plastik i zakupoholizm. W ten sposób zwróciliśmy uwagę młodych na współczesne zagrożenia w internecie.

Credits
Zgłaszający:
Feeders Agency
Klient:
BNP Paribas
Kategoria:
Innowacyjne Media
Podkategoria:
Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Karta Otwarta na eŚwiat z ubezpieczeniem "Cyber Pomoc"
Data publikacji:
19.09.2019
Autorzy
Creative Director:
Łukasz Szczybelski
Art Director & Copywriter:
Łukasz Szczybelski
Copywriter:
Kuba Sagan
Account Director:
Agata Piotrowska
Account Manager:
Agnieszka Łapa
Lead Developer:
Filip Niemaszyk
Developer:
Jakub Żbikowski
Video / Audio:
Filip Kovcin
Developer Supervisor:
Marcin Kocik
Influencer Relations | Lettly:
Jakub Orłowski
Managing Director | BNP Paribas:
Dariusz Maciołek
Digital Marketing Expert | BNP Paribas:
Mateusz Krasuski
Social Media Specialist | BNP Paribas:
Błażej Kobus
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.