Influencer ROI Forecaster: uczenie maszynowe zasilane kreatywnością

Opis projektu

Wykorzystując połączenie świata danych i emocji, czyli wyniki ROI działań influencerskich Coca-Coli z Digital Economisera (Innovation Ad 2019) oraz miary z Influence Power Index (Innovation Ad 2018), zbudowaliśmy algorytm Machine Learning przewidujący ROI współpracy z influencerem przed zakontraktowaniem go. Korzystanie z niego podnosi ROI o 20%.

Credits
Zgłaszający:
Essencemediacom Poland Warszawa
Klient:
The Coca-Cola Company
Kategoria:
Innowacyjne Media
Podkategoria:
Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Influencer ROI Forecaster Forecaster
Data publikacji:
24 lutego 2020 r.
Autorzy
Research Associate Director:
Bartosz Kowalski, MediaCom
Connection Strategy & Media Manager PL&Balt:
Bartosz Węgłowski, The Coca-Cola Company
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.