Shame free Delivery

Opis projektu

KFC i Kac to najlepsze połączenie ever! Jak co roku 1 stycznia - Ogólnopolski Dzień Kaca zapowiadał się pracowicie. Aby ulżyć w mękach klientom i zapracowanym kurierom postanowiliśmy wprowadzić innowacyjną usługę bazującą na niezwykle prawdziwym insighcie: „kac = niechęć do spotkań z ludźmi” i dodaliśmy opcję „zamówienie bez spotkania z dostawcą"

Credits
Zgłaszający:
McCANN Poland
Klient:
AmRest / KFC
Kategoria:
Innowacyjne Doświadczenie
Podkategoria:
Consumer experience / user experience
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
KFC Dostawa
Data publikacji:
01.01.2020
Autorzy
Executive Creative Director:
Marcin Sosiński
Creative Director:
Bartek Klimaszewski
Copywriter:
Łukasz Kołakowski
Art. Director:
Janka Szwykowska
Junior Copywriter:
Zbigniew Marczak
Motion Designer:
Vladyslav Kravets
Junior Motion Designer:
Magdalena Bąk
Senior Digital Strategist:
Katarzyna Bajer
Account Executive:
Agata Roszczyk
Account Manager:
Igor Seweryn
Community Manager:
Beata Lisiewicz
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.