Borys - największy fan KFC!

Opis projektu

Ponad 100 tys reakcji, 12 tys komentarzy, 6 tys udostępnień oraz 14 mln zasięgu … tylko przez zmianę zdjęcia profilowego na FB? Budżet = 0zł. Całkiem nieźle! Plan był prosty: oddajemy hołd Borysowi, chłopakowi który 6 stycznia 2019 roku zmienił swoje zdjęcie na kubełek KFC. Czekaliśmy na to rok, a efekty przerosły nasze najśmielsze oczekiwania.

Credits
Zgłaszający:
McCann Worldgroup
Klient:
AmRest / KFC
Kategoria:
Innowacyjne Doświadczenie
Podkategoria:
Inne
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
KFC
Data publikacji:
06.01.2020
Autorzy
Executive Creative Director:
Marcin Sosiński
Creative Director:
Bartek Klimaszewski
Copywriter:
Łukasz Kołakowski
Art. Director:
Janka Szwykowska
Junior Copywriter:
Zbigniew Marczak
Motion Designer:
Vladyslav Kravets
Motion Designer:
Gosia Wojtkowiak
Senior Digital Strategist:
Katarzyna Bajer
Account Manager:
Igor Seweryn
Account Executive:
Agata Roszczyk
Community Manager:
Beata Lisiewicz
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.