Odkrywaj Warszawę dzielnicami

Opis projektu

Dzięki stronie mobilnej napisanej w technologii WebAR, marka Królewskie ożywiła etykiety limitowanej, dzielnicowej edycji swojego piwa. Konsumenci piwa Królewski (cechujący się ogromnym lokalnym patriotyzmem ), po zeskanowaniu telefonem każdej z 18 etykiet, mogli zobaczyć animację przedstawiającą genezę powstania nazw Warszawskich dzielnic.

Credits
Zgłaszający:
Twin .digital collective
Klient:
Królewskie (Grupa Żywiec)
Kategoria:
Innowacyjne Media
Podkategoria:
Formaty mediowe / reklamowe
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
piwo Królewskie
Data publikacji:
17.04.2019
Autorzy
:
Mateusz Felsmann
:
Mai Tran
:
Mateusz Kawęczyński
:
Agnieszka Kurek
:
Joanna Nowik
:
Karolina Szymczak
:
Ksenia Aliferka
:
Michał Rudek
:
Tomek Popowski
:
Adrian Klimek
:
Piotr Szacińsk
:
Rafał Miodowski
:
Joanna Szastałło
:
Iwona Popowczak
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.