Dzięki CeneoTool zwiększyliśmy sprzedaż nie mono-ofert o 87%!

Opis projektu

Castorama chcąc zwiększyć sprzedaż, promuje swoją ofertę na porównywarce CENEO. Największa konkurencja dotyczy tzw. nie mono-ofert (produktów dostępnych także w innych sklepach). Dzięki CeneoTool zoptymalizowaliśmy i zautomatyzowaliśmy kampanie dotyczące tych produktów, podnosząc wolumen sprzedaży o 87% przy wydatkach mniejszych o 82%.

Credits
Klient:
Castorama
Kategoria:
Innowacje w mediach
Podkategoria:
Data driven
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Castorama.pl
Data publikacji:
01.04.2021
Autorzy
Castorama:
Rafał Czemierys
Castorama:
Karolina Bilbin
Castorama:
Marcin Jabłoński
GroupM:
Anna Kozłowska
GroupM:
Mateusz Dąbrowski
GroupM:
Marta Błaszkiewicz
Director, Client Leadership, Mindshare:
Anna Bieńkowska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.